RÅKNA-CITY

Nedräkning

Sonen ringde på förmiddagen från skolan. Han mådde inte bra i magen så det var bara att ta röda faran och åka ner till byn och hämta hem honom. Tråkigt med sjuka barn. Nu missar han både fotbollsträningen ikväll och matchen imorgon. Nåja bättre att vara sjuk nu än när sommarlovet börjar.
Mina skolskjutsungar är inte heller fulltaliga så det blev bara en vända t/r Segerstad idag vilket känns totalt meningslöst. Nåja så är det bara....
Har nedräkning till semestern nu. Bara sex arbetsdagar kvar vilket känns helt okej då jag började räkna när det var sisådär tjugo veckor till semestern ;-)
Idag är det underbart väder. Suttit ute hela dagen och grillat till lunch. LOVELY!
Hundarna är totalt utshasade pga värmen. Ligger som stora ludna klumpar i skuggan och bara sover. Blir väl ett väldans röj på dom när det börjar svalna av kan jag tro.
Bobbe jobbar i Göteborg på veckorna fortfarande. Tråkigt! Hoppas att nästa vecka ska vara sista så han kommer hem lite på kvällarna igen.
Någon som behöver en sommarjobbare efter den 10:e juni? Sara jobbar sin sista dag på ÖoB i stan då så då kommer hon vara tillgänglig för arbetsmarknaden igen. Antar vi kommer gå varandra på nerverna om vi ska vara lediga hela sommaren tillsammans hehehehe!
I Råkna är det på G med stängslet nu till det nya inhängnaden för hundarna. Jisses vad det ska bli skönt att slippa sura blickar från folk som passerar. Fast man ska inte ge sig sjutton på det föresten... kanske hittar folk på andra saker att reta sig på då.... kanske räcker att mina hundar syns eller andas samma luft???
Hörde att det var någon som sagt att det är farligt att jag går med båda hundarna på samma gång eftersom jag inte kan hålla dom om dom drar iväg. Hmmm undrar vart folk får allt ifrån? Mina hundar har aldrig dragit iväg med mig och kommer inte kunna göra det heller! Ibland har man nästan lust att skaffa fyra till och gå ut och gå med för då kommer folk att dåna.... ska fylla hela Råkna med megahundar i alla varianter.... tror till och med jag ska skaffa en lama för dom är söta och en struts. JAAA det ska jag!!!! Om Martin inte har ändrat sig så ska han banne mig få ett lodjur också!!!! Hmmm vart hittar man en sån tillsalu????

Till Susann.... du vet vem som jag tror ska gifta sig om du bara tänker efter! ;-))

Pussar och kramar till er alla!!!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Neeej...jag kommer inte på nån !!!

2 Susann
skriven :

jo förresten ... nu gick det upp ett liljeholmens

;-)