RÅKNA-CITY

Hundmat i mängder

Pappa var snäll och åkte och hämtade hundmat i Halmstad åt mig idag. Gott att ha frysen full igen men urs sicket slit på dom tunga kartongerna. Tusen tack pappa för hjälpen!
Har handlat idag vilket konstigt nog bara blir dyrare och dyrare... måste vara all god grillmat man köper hela tiden. Mums så gott det är! Blir nog lite grillning och nåt glas vin i helgen!
Köpt en ny tvättvinda dagen till ära. Ska bli skönt att få hänga ut tvätt igen. Torkar ju på ett ögonblick och doftar så gott sen. Dyr som satan var den men jag hoppas den håller lääänge!
Ont i den stackars kroppen nu efter allt rännande i trappan ner till källaren där frysboxen står, ränna på Konsum och Lantmännen så nu blir det att ta det lugnt några dagar igen och låta den vila. Helt otroligt vad det tar på en med värk lite här och där. Humöret dalar och man känner inte för att göra någonting. Himla tur mina vovvar nöjer sig med korta promenader för några långrundor är det inte tal om längre. Fasar redan för alla hundutställningar jag har framför mig men som tur är finns det tabletter som dövar lite. Nåja det finns dom som har det värre så egentligen är det inte mycket att gnälla om faktiskt.
Nu ska jag äta lite lunch och sedan jobba lite till i eftermiddag.
Martin har match i Getinge ikväll så han är inte hemma förän bortåt 20:30. Undrar om man skulle se om Susann Westeborg skulle vilja hjälpa mig rasta vovvarna en sväng framåt eftermiddagen. Smidigt så man kan rasta båda samtidigt.... ja vi får se hur det blir!
Ha en fortsatt bra vecka folkens!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Attans att jag inte är hemma :(

Men hoppas det kommer fler gånger !