RÅKNA-CITY

Goda mornar... pyttsan!

Vaknade halv åtta av att en viss hund slickade mig i ansiktet. SUCK!!!! När han utfört sin syssla och jag var klarvaken gick hundhelvetet och la sig igen.
Var bara att stiga upp och starta kaffebryggaren, laga frukost och utfodra alla kreatur och såklart starta dammsugaren för att få upp alla tvåbenta människor. Dammsugartricket hade ingen effekt över huvud taget. Grrr!
Frukost ensam... Blä! Hann dricka upp nästan hela koppen med kaffet innan jag kom på att jag glömt hälla i mjölken. Inte konstigt det smakade konstigt! Spillde dessutom en halv kopp av den svarta drycken på tröjan... som tur var var det inte hett längre.
När maken segade sig upp så blev doggsen urglada och rev ner en blomkruka i köksfönstret med en av svansarna.
Ja nu är det ju knappt man vågar ge sig utanför dörren då man undrar vad som kan gå fel mer denna dag.

Hoppas ni andra haft en bättre söndagsmorgon än jag.... Gäääsp!



Mitt älskade lilla benrangel!!!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: