RÅKNA-CITY

Falkenbergs IP

Imorse var det dags att ge sig av till Falkenbergs idrottsplats och möta grabbarna från orten i fotboll. Martin och hans lagkamrater var taggade till tusen.
Tyvärr gick det inte så bra idag då det slutade 8-3.... suck! Nåja i andra halvlek var Hyltebruks pojkar riktigt aggresiva och kämpade och slet som djur. Falkenbergarna var förhandstippade som det bättre laget så det kom kanske inte som en chock att dom skulle vinna. Bättre lycka nästa gång säger jag bara.
Jag hejade och skrek som en galning vilket känns i halsen nu. KUL att titta på forboll ju :-))
Ikväll ska Bobbe och jag iväg och grilla hos kompisar medan Martin och granngrabbarna ska lana hemma. Hoppas dom sköter sig och tar hand om mina vovvar.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: