RÅKNA-CITY

Varför då???

Fattar inte riktigt varför det känns som om alla dagar nu dom sista två till tre veckorna har varit sååå stressiga! Är något varenda dag som gör att man flänger runt som en stolle. Nåja det är väl bra man har att göra men har lovat mig själv att till helgen ska jag bara ta det riktigt lugnt... hrm, får se hur länge det varar.
Efter första körningen idag kom min "Kirby-snubbe". (Kirby är min dammsugare) Han gjorde rent den och bytte rör osv så nu är den som ny igen. Behövs verkligen en bra dammsugare denna årstiden i detta huset med två hundar och tre katter som ränner ut och in hela dagarna.
Efter andra körningen blev det en extratur vilket alltid är bra då jag måste ha ihop till komptimmar till semestern då jag hade tänkt att vara ledig hela Martin´s sommarlov. Lääängtar....
Sara och jag har gått en runda på ca en timme med hundarna. Jätteskönt. Nu blir det väl ett tag tills vi kan gå tillsammans igen eftersom hennes praktik på Överskottsbolaget börjar imorgon. Kanske kan locka med henne på en sen kvällstur då och då. Jättekul att ha någon att snacka med när man vallar vovvarna i skogen.
... föresten... Lycka till på Ö o B imorgon gumman!!!! Hoppas du kommer trivas där!
Bakat Muffins nu. Ska ge några till mamma imorgon som tack för att hon bland annat beställt avslutningskläder till Martin. Skönt att ha en utgift mindre att tänka på.

Här kommer några smaskiga bilder på mina Muffins...



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: