RÅKNA-CITY

Blandad kompott

Sovit som en stock inatt och vaknade pigg för en gångs skull. Så skönt!
Hann äta frukost med Bobbe imorse vilket också är mysigt!
Åkte till mamma efter första turen och hjälpte henne plocka ner julgardinerna som fortfarande hängde uppe. Gosade ner mig i hennes säng innan vi satte igång. Mysigt att gosa med morsan hur gammal man än är.
Lagat mat och hunnit slappa innan eftermiddagsrundan drar igång.
Fått förklarningen på min huvudvärk nu.... har bytt till ett svagare snus och det gör att jag ligger på abstinensgränsen. Antar det kommer ge med sig efter hand så det är bara att kämpa på.
Längtar tills tisdag då jag ska till min frissa i Varlberg och krulla till skallen igen. Så härligt för som jag ser ut nu är det knappt man vågar visa sig utanför dörren.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: