RÅKNA-CITY

SOLIGT

Ja så har vi äntligen fått några fina soliga dagar. Oj så man längtat!
Sitter och väntar på att grannarnas kids ska komma så vi kan åka och bada i Viken. Jag kirrade ju mitt dopp häromdagen så nu kan jag med gott samvete sitta på stranden några år och njuta av solen.
Brännt mig lite på ryggen så det blir inget pressande idag. Man får så knasig solbränna när man är lite rund. Solar man ryggen får man bränna enbart på ryggen, ingenting på benen. Solar man magen så får man vita streck på kistan och ringar under brösten.... inte snyggt. Sen måste man som mullig lära sig att sola sidorna för dom får tydligen ingen sol alls och allt resulterar i att man ser ut som en jävla polkagris. HAHAHA flabbade gott åt min spegelbild när jag tog av mig bininin på kvällen.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 En annan polkagris
skriven :

Vad är det för fel på polkagrisar ????

2 ELLEN
skriven :

Inget fel alls på polkagrisar... börjar tycka dom är riktigt smarriga!!!!