RÅKNA-CITY

Lite allt möjligt

Första semesterdagen idag och det känns underbart att bara gå och skrota och göra precis vad jag själv vill.
Lagade mat till familjen idag fast dom egentligen skulle lagat mat till mig... hehehe!!! För visst är det så att den som har semester inte ska behöva göra något.... jo så ÄR det tycker jag! Nåja dom fick nöja sig med överkokta makaroni och köttbullar. Inget avancerat här inte.
Kusinen kom en vända och tog en kopp kaffe. TREVLIGT!
Har rensat lite ogräs på uteplatsen. Fy bubblan så mycket ogräs jag har just nu. Bara Sara blir bra i ryggen så ska hon banne mig få jobba för sitt uppehälle här i huset. Hon kommer rensa ogräs i flera dagar....
Beställt tid för Martin på ortopedkliniken i Halmstad. Han har sådana problem med sina hälar så nu måste han ha inlägg så han kan vara med och springa och leka som alla andra. Nästa tisdag klockan 17:00 ska vi vara där.
Har bestämt mig för att göra en tatuering nu. "All we have is now" ska det stå och jag tror det får bli på skuldran då det är den endaste fläcken på denna kroppen som är nog så när fettfri. Ska ringa och boka en tid senare ikväll. Huuu kommer väl ta evigheter innan dom har en tid. Hört folk som får vänta nästan ett år på att få tauera sig. Nåja den som väntar på nåt gott...
Sara hade ringt både sjukstugan och Nyhem men inte fått någon tid för sin rygg. SUCK! På fredag kunde hon få komma för då är sjukgymnasten på sjukstugan och kan kolla vad det är som är fel. Maken misstänker att det är diskbråck... inte kul!
Nu ska jag bara lata mig resten av kvällen.... lovely!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Gillar tatueringen =) Har du beställt tid ??

2 Syster
skriven :

Tycker du ska tatuera in "älskar min syster" hihihi