RÅKNA-CITY

Hipp Hipp hurraaaaa

Idag fyller jag 25 år... japp det gör jag så det så.... jojo 25 är det!!!!..... okej då jag fyller 26 år.... nääää den gick ni inte på.... nä 34 bast är det.... jooo det ÄR SANT i alla fall!
Fick frukost på sängen idag vilket verkligen inte tillhör vanligheterna. Tror detta är första gången på sisådär 16 år som jag faktiskt fått frukost på sängen. SKITMYSIGT!!!!
Fick en kaffebryggare i present. Har önskat mig en ny då den gamla inte brygger varmt kaffe utan fisljummet vilket inte är så gott.
Tack för alla mess och inlägg på facebook. Vad glad man blir!
Igår var svärföräldrarna här en vända och av dom fick jag presentkort på kläder.... sitter nu och väntar på att klockan ska bli tio så jag kan sticka iväg och köpa nåt snyggt!
Ska jobba fm imorgon annars hade kvällen spenderats hos Johan och Maria.... suck! Någon som vill jobba lördag morgon?????
Nu ska jag sitta och njuta av solen en stund till...... KRAM PÅ ER!!!!

... har föresten förlovningsdag idag också... 14 bast sen vi förlovade oss.... vart blir tiden av?
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Veronica
skriven :

GRTTIS!!! Hoppas att du får en fin dag, kram Veronica...