RÅKNA-CITY

Freeedagsmyyyys

Åh du härliga fredag så var du äntligen här igen.
Effektiv förmiddag här idag.... uppstigning i ottan, hänga tvätt och ladda en ny maskin, duscha, väckning av resten av familjen, frukost, köra Martin till fotbollsskolan, gå med hundarna tillsammans med Sara, handla, hänga mer tvätt och snart laga lunch.
Synd att säga att det är lugnt och skönt med semester men har inte tråkigt i alla fall.
Ikväll ska jag ta ett glas vin och njuta av friden.
Hämtade ett paket jag väntat på länge. Det var en postlåda som min kompis Marika målat och jag vann i en budgivning hon hade på sin FB-sida. Är så lycklig. Postlådan är underbar och det ska bli så roligt att sätta upp den. Får hoppas min far skottar snö försiktigt till vintern så han inte backar på den igen.
MÅSTE lämna in min kamera på Expert så dom får kolla om den går att laga eller vad som felar min lilla vän. Känner mig helt naken utan och saknar att kunna lägga ut bilder här på bloggen osv.
Ha en bra fredag hörrenini!!!!

Vill skicka en semesterkram till min vän Susann Westeborg som är på semester med sin man Lars. Hoppas ni har det underbart!!! Miss you darling!!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Miss you too, så klart !!



Vi har det jättebra, just nu i Italien =)