RÅKNA-CITY

Dogman

Tänkte skriva en liten resention om vad mina vovvar tyckte om rökta oxöron från Dogman.... hahaha!
Njae säger Knodden men han borde egentligen inte få vara med och avgöra sånt eftersom han är så kräsen. Fick han stjäla dom från Kulan gick det rätt bra att äta men annars var dom nog inte särskillt goda.
Kulan däremot som skulle kunna äta en saltad skosula älskade dom men som sagt han äter ju allt.
Matte kommer inte köpa sådana fler gånger. Dom verkade sega och lockade inte hundarna något nämnvärt.
Skulle lagt ut en bild på hur förpackningen ser ut men min kamera strejkar ju fortfarande.

Har också provat Foderbilens fästingplockare idag. Funkade skitbra ju!!!! Jag har aldrig tagit en enda fästing och det menar jag. Har haft pälsdjur i 13 år och idag var det dags för min nya karriär som färstingborttagare. Så dum jag känner mig som inte provat en sådan tidigare.

(Finns länkar till dessa produkter från min FB-sida)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: