RÅKNA-CITY

Affärsidé

Har ju länge gått och spånat på min affärsverksamhet som skulle vara ett finfint bordell i Råkna-City. Då det är grymt svårt att få alla tillstånd så har jag nu bytt inriktning på det hela.
Kom nämligen på häromdagen att föräldrar med små barn håller väldigt dålig koll på sina barn som befinner sig i barnvagnar. Man spanar först, sen slår man till och helt enkelt går fram och snor vagnen och går i rask takt därifrån... därefter skickar man en faktura till föräldrarna på det antal minuter som man "passade" barnet.
SMART VA????
Jo jag tycker det! Har redan en del fakturor att skicka ut. Tar även betalt per ord ett barn ev pratar med mig, vinkar på mig, ler mot mig eller enbart befinner sig på samma plats som jag. SMART VA???? Jooo supersmart! Ska ta mina elva veckors semester på att åka runt till folk (både sådana jag känner och okända) och håva in stålar. Kommer vara rik som ett troll tills hösten kommer.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Du är smart du !! =)