RÅKNA-CITY

3:e juni

Ja du var snart denna födelsedagen till ända. Har inte gjort ett vettigt handtag på hela dagen och det har varit sååå skönt. Fler sådana dagar tack!
Åkte till Generös och handlade upp mitt presentkort jag fick av svärföräldrarna. Blev en jeanskjol, en skjorta och ett par jeans. Mycket nöjd med mina inköp!
Hälsade på hemma hos mamma sen och snodde ett par skor av henne. Gamla begagnade och slitna skor är dom bästa när man har knasiga hälar som jag. Ingenting nytt som passar så bättre begagnade is da shit!
Åt färdig lunch som jag fick utav morsan idag. Gött att slippa laga mat! Tackar mamma för det!
Emma och Ida var innom en runda med min födelsedagspresent. Fick en jättefin blus.... I LÖVE IT!!!!
Nu sitter jag här på baksidan i skuggan och bara njuter av att ha födelsedag och slappa!
Fick bytt bort mitt fm-pass på macken mot em imorgon så ikväll ska vi iväg till vänner och ta ett par glas och tjabba lite skit. Mysigt som bara den!
Martin stack iväg med en kompis för att bada i Viken. Doppade sig för första gången på min födelsedag förra året också. Brrr!!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Gott o höra att din dag varit bra =)

2 Susann
skriven :

Uppdatering, tack !!!