RÅKNA-CITY

HUNDUTSTÄLLNINGAR!

Igår på rasspecialen så skötte sig Knodden okej. Behövde i alla fall inte hota honom med vattenflaska men visst kände jag att han var redo ibland att ta ett skutt fram mot någon jycke men gjorde det inte. Däremot gjorde en del andra det... vilket jag nog måste inse är helt normalt. Hundar är hundar och dom är som hundar ska och i vissa åldrar beter dom sig som små monster.
Har bestämmt att efter Tvååker om två veckor så ska Knodden och jag pausa från utställningarna. Jag tycker inte det är så roligt längre av en del olika orsaker och Knodden verkar inte bry sig vilket så då blir det som jag vill.
Han ska få växa lite till och få iordning på sina testosteroner som ligger och skvalpar i kroppen och sen får vi se.
Vet att det finns en del som är intresserade av parning och till er kan jag bara säga att höftrönken antagligen blir av i sommar eller höst. Armbågarna har vi gjort och dom är perfekta. Sedan ska jag låta allt sådant skötas av Nicklas Lund på Zir Ozzy´s kennel så det blir rätt. Har ju absolut ingen erfarenhet av sånt här så då är det bättre att han får vara med i projektet.
Knodden önskar alla sina hundkompisar en fortsatt bra sommar!



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: