RÅKNA-CITY

Heja mig!

Sov till nio idag. HÄRLIGT! Behövde det verkligen.
Martin har haft sovis här inatt och dom har varit jätteduktiga och inte stört oss andra. Tror till och med dom gick och la sig klockan 23:00 vilket är väääldigt tidigt för dessa grabbarna.
Körde bort dom alla till grannen och sedan blev jag sporrad av en på fejjan som frostade av frysen och skurade sin bil så jag var tillslut bara tvungen att göra detsamma. Var ett sabla slit men så skönt nu när det är gjort.
Hunnit med att laga panerad snitzel av skogsnöffe, potatismos och sås samtidigt.
Lite ont i kroppen efter joggingturen igår. Vila idag och se om jag kan ta en ny runda imorgon.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Katarina
skriven :

Kan väl inte påstå det var speciellt kul men jävligt gött efteråt att fått gjord skiten! Var ju liksom nödvändigt med både det ena och det andra. Då tar vi utsidan på bilen en annan dag då, måste bara samla nya krafter...

2 Söstra
skriven :

Har du fler sådana ryck så är du välkommet hit, här finns massor att göra!! :-D