RÅKNA-CITY

Dag två i Tvååker

Idag var det dags igen att bege sig till Tvååker med vovvarna. Kulan var extatisk för att han fick följa med igen och uppförde sig exemplariskt precis som Knodden. Matte är så lycklig för att ha två så goa hundar. Bara luffsar med och spanar eller lägger sig ner och sover mitt i smeten av människor och hundar.
Knodden blev 2:a i öhkl med ck så idag blev en ännu bättre dag än igår. JIHOOO!
Bobbe och svärföräldrarna kom och tittade vilket jag uppskattade en massa. Kul att få visa dom vad det är jag åker iväg och pysslar med av och till. Tusen tack Alva och Leif för att ni kom.
Nu sitter jag hemma och är slut både kroppen och knoppen. Bobbe snarkar i soffan tillsammans med Kulan och Knodden..
Väntar på att grabben ska komma hem från en dag på östra stranden där han varit med en klasskompis och badat och lekt. Hoppas han haft skojigt!
Lördagskväll idag så funderar på om ett glas vin skulle sitta bra och svaret blir... JAAA!!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Klart du är värd ett glas vin efter två såna dagar, måste ju fira ju =)

2 Syster
skriven :

Kul att det gick så bra för er!!