RÅKNA-CITY

Vakthund

Har studerat min Knodden en stund nu på morgonen. Han sitter som fastklistrad vid staketet bakom huset och glodde. Tillslut blev jag så nyfiken på vad som var så faschinerande att jag gav mig upp där jag också. Under snön precis på andra sidan snön hör man en musfamilj pipa. Låter gulligt men när man har min liklukt i köket i näsborrarna så får man nästan lust att hämta något tungt och bara släppa på dom allihopa. Såklart gör jag inget sådant... hahahaha då jag tyvärr är alldeles för blödig för sådant.
Antar jag kommer få träffa dom allihopa när katterna får tag i dom en efter en....

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Veronica
skriven :

Anticimex har nått medel som man kan köpa av dom som gör att liklukten av mössen mildras något, kolla med dom... Vi får ibland att dom ramlar ner mellan vägarna o då luktar det dö orm i ett par veckor o hänger man upp de doftsakerna så funkar det hyffsat... Doftljus är bra oxå...=)