RÅKNA-CITY

Vaknade och sen fullt ös

Idag var det en sådan där dag som bara blev helt kaotisk!
Började med kaffe och frukost idag i lugn och ro. Sonen sov till lunch idag så det var lugnt och tyst. Han lär få det tufft när skolan börjar igen!
Sedan var det dags att fixa Knodden inför MyDog i Göteborg imorgon. Han trilskades hela tiden.... grrr så sne jag blev på honom. Kunde bara inte stå stilla idag när jag duschade honom utan var tvungen att gå runt precis hela tiden. Så jävla irriterande och allt tar ju så mycket längre tid också.
Lunchdags sen. Jisses så jag fick stressa för sen bar det av till Konsum att handla, sonen skulle på forbollsträning.... hann fa-an knappot andas i affären.
Efter träningen var det att köra ner till Torup och hämta Martins glasögon som kommit, sen till Apoteket och sen hem och äta igen.
Nu sitter jag med ett glas rött och är nöjd med dagen.
Hoppas ni alla håller tummarna för oss imorgon på hundutställningen!!! Hade inte alls suttit fel med ett cert...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: