RÅKNA-CITY

Räkning

Pratade med Bobbe på msn igår när han plötsligt säger att han fått ett mess om att våran TV kommer stängas av. Hahaha tänkte jag så dum han är som tror att jag går på den lätta. Men nix han skojade inte!
Kollade räkningarna och det visade sig att en stackars räkning som skulle varit betald 31:a decemeber hade hamnat på villovägar..... såååå typsikt! Har fått en påminnelse också men det har jag slängt in i skåpet och trott det var en vanlig räkning och den skulle varit betald för sex dagar sen... Gulp!!!
Hade i alla fall Tv hela dagen igår så nemas problemas men nu imorse när jag stiger upp så har jag typ ettan... enbart.... hahahahaha! JÄVLA SKIT!!!!
Man skäms ju för att man inte har betalat räkningen och jag har en fruktransvärd lust att ringa dom och be om ursäkt,,,, men antar dom skiter i om jag ber om ursäkt eller inte.
Nåja Viasat, nu är min räkning betald och ni kan ge mig mina kanaler igen!!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: