RÅKNA-CITY

LIKDOFT

Alltså just nu är det garanterat en mus som ligger någonstans i mitt kök och luktar illa. Fasiken jag ska ha folk här på fredag och är inte lukten borta då så ställer jag in. Man kan inte sitta där och äta som det är nu för man mår illa.... Fattar inte varför kattjävlarna ska släpa in möss som dom leker en stund med och som dom sedan bara låter linka iväg för att lämnas att dö... I MITT HUS!!!!!
Letat som en galning,,, bakom kylskåpen, bakom spisen, i sopskåpet, i diskmaskinen, i alla lådor och skåp... ingen stendöd mus någonstans.... SUCK!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Du kan ju inte ställa in skvaller kvällen för lite likdoft ... haha.. Vi kan va här annars !!

2 Ellen
skriven :

Jag kanske har lokaliserat doften.... tror den kommer från vasken i köket. Tycker också att vattnet rinner väldigt sakta ner i avloppet där... BLÄÄÄÄ!!!!

Ja blir doften värre nu så flyttar jag...