RÅKNA-CITY

Joggat



Ja dessa förträffliga gympaskor tog jag på mig ikväll för att gå ner till löpbandet och ta mig en riktigt genomkörare i sisådär en halvtimme eller så.... så skönt det skulle bli att motionera liksom.... så blev det INTE!!!!!!
Det var asjobbigt och ärligt talat så såg jag liemannen sticka in huvudet i källaren och stirra på mig med tomma ögon redan efter tio minuter. Då sonen sa att han orkade i en kvart så gav jag mig fa-an på att orka det jag också men det var banne mig på håret. FY SATAN SÅ JOBBIGT!!!!
Nåja nu kan det bara bli bättre väl????
Har gett mig tusan på att komma i bättre form denna sommaren än förra då jag gömde mig i säckiga kläder hela sommaren och höll på att dö av värmeslag eftersom jag vägrade ta på mig en bikini. Kommer aldrig bli slimmad igen men som jag ser ut nu bara vägrar jag... så det så.
Ska dock bli skönt när vintern är över och man kan börja springa ute igen eftersom det är så mycket roligare än att springa på ett löpband. Man orkar konstigt nog mycket mer utomhus när det passerar en å annan sten och träd på vägen.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Helle
skriven :

Tycker att du va jätteduktigt me dina 15 minuter. Det är juh verkligen bättre än inget alls, jag tror på dej :)