RÅKNA-CITY

Göteborg tur och retur

Idag var det alltså hundutställning i Göteborg. Kusinen körde och jag satt jämte och tjattrade. Tusen tack Spiken för att du rattade genom vattenpölar och i trånga garage!!!!
Själva hundutställningen blev för mig en besvikelse. Knodden kom på R-platsen i öppenhundsklassen.... hade ju hoppats på en bättre placering men men.... blev ju placerad i alla fall.
Skulle ju hämta hundmat i en kartong under Annette och Rikards bil, men tror ni jag hittade bilen eller??? NÄÄÄÄÄ! Herregud släpade sonen och kusinen runt i alla parkeringshus men inget foder. Hehehehe om någon såg oss så garanterat att dom trodde att vi var ute efter att stjäla en bil.
Funderar på att ta en vända mot Halmstadhållet imorgon och hämta fodret hemma hos dom och samtidigt få en skymt av deras nya Leonbergerbebis.
Ska meddela er innehållet på kritiklappen så fort jag får reda på vad det stog.... glömde ju såklart lappen också så Nicklas Lundh skulle norpa den åt mig.
Trevlig dag annars med en massa goa människor!!!!



Knodden tyckte det var sååå tråkigt att vänta på sin tur.... suck!



Detta är Kulan´s brorsa som numera bor i Norge. Han var en riktig bjässe på ca 60 kg.



Denna mörka skönheten är Diezel och bor hos Nicklas och Catrine.



Detta är min kompis Veronica Kvistrum.



Man blir fruktansvärt trött av att vara på hundutställning hihihi.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Veronica
skriven :

Grattis!!! Knodden är en riktig snygging bara en tidsfråga innan han tar certet...