RÅKNA-CITY

Dagen i korthet

Hann inte mer än stiga upp innan strömmen gick idag. Fasiken vad jag hatar det. Allt blir sååå bökigt och uppe på allt elände så ska det ju vara minus 20 grader sådana dagar.
Som tur var så återkom den vid 13:00 men man hann ju ändå springa som en vilde och elda i kaminerna och springa och hämta massa ved.
Körningarna har gått bra trots att torsdagen är småstressig. Man känner adrenalitet spruta i viljan att vara i tid men man får bara intala sig att det inte är en ambulans eller polisbil man kör utan taxi och ingens liv hänger på om jag är i tid eller ej.
När jag kom hem så gick jag direkt ner till löpbandet och sprang 25 minuter. Gött som tusan! Skulle vilja orka 30 minuter men se det hade varit en omöjlighet idag!
Slipat en spegel som såklart också ska bli svart och som ska hänga på sonens rum sen. Kommer bli skitbra!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Ska bli kul o se Martins rum sen !!

2 spike
skriven :

jag har elverk,om ni skulle behöva någongång.

3 Ellen
skriven :

Tackar för erbjudandet ang. elverket men vi har ett sådant så oftast löser det sig.