RÅKNA-CITY

Blandat

I gårkväll kom min kusin och Anki hit en runda på kvällen. Mysigt som tusan och sitta och snacka lite. Spiken hade med sig whiskey och den var skitgod!
Tackar för en trevlig kväll!

Fick ännu mer täcken till vovvarna av Susann idag. Kanonbra ju! Dom hälsar och tackar snälla Susann!

Jobbat idag. Mycket trevlig dag på macken. Skönt att träffa lite folk,,, livet i taxibilen är ju lite enformigt ibland.

Ikväll blir det TV för hela slanten. Käkat lite gott och några öl har slunkigt ner.

Lyckades med 20 minuter på löpbandet så jag är skitnöjd. Innan sommaren ska jag banne mig klara en halvtimme.

Ha en bra lördagskväll!!!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Susann
skriven :

Duktigt du är som kommit igång med springandet :)



2 Malin
skriven :

Heja Ellen!!!