RÅKNA-CITY

Personligt rekord

Antar att alla börjar bli något trötta på alla inlägg om renovering och löpning men då är rådet till er... SLUTA LÄS MIN BLOGG ;-)) Kommer nämligen bli mycket sådant nu eftersom det är vad mitt liv till mestadels består av.
Idag sprang jag i 35 minuter vilket är nytt personligt rekord på lköpbandet och enligt distansmätaren blir det ungefär 4,1 kilometer. Himla skönt! Hade det inte varit för mina kassa ben och fötter så hade jag pallat längre.
Ser så fram emot vad mina inlägg till skorna ska kunna göra så antar jag kommer bli skitbesviken om dom inte fungerar. Fast för 2000 kr bör dom väl funka eller? Kan ju alltid hoppas man får pengarna tillbaks om dom är helt värdelösa.
Så himla roligt att man orkar längre och längre. Har inget direkt mål med löpningen förutom att forma till kroppen en aning, är ju liksom en aning "fettig" och dallrig så det finns att ta av.
För att väga 77 kg så tycker jag nog att jag pallar länge. Är ju mycket som ska arbeta när man springer.
Tror i alla fall alla gropar som finns både här och där har mattats något vilket är jättehärligt då jag har megakomplex för celluiterna.
Jag mår great just nu... hur mår ni???
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anna
skriven :

Grattis till rekordet!! Kämpa på och hoppas att inläggen hjälper. Så strongt av dig att fixa över 4 km :=)