RÅKNA-CITY

Sista måndagen innan jul

Varit trött som attans idag. Tog Kulan efter jobbet på en promenad men inte ens det gjorde mig piggare så nu svidade jag om till nattsärken och sitter klistard i soffan och bara päser.
Imorgon ska båda vovvarna duschas, fönas och borstas så det blir en sträng dag. Har värsta ångesten. Tar sån tid att få dom torra efteråt eftersom jag inte har någon riktig hundfön. Är det någon som har en begagnad  fön(billig) till salu så får ni gärna höra av er på mail... [email protected]
Martin skulle spelat innebandy hela dagen i skolan idag men tyvärr var hallen upptagen när hela mellanstadiet kom dit så det var bara för dom alla att knata upp till skolan igen. Imorgon ska dom dock göra ett nytt försök. Heja 4A!!
Morsan är krasslig så jag passar på att önska henne krya på sig! Kram mamma!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: