RÅKNA-CITY

Seg

Jobbat klart för idag. Dagen på jobbet började inte bra... dörrhelvetet hade frusit fast så jag kunde inte öppna butiksdörren. Första halvtimmen fick folk gå genom verkstan för att komma in.
Trött som en babian efter mina futtiga timmars sömn inatt så jag vet inte hur det går med vakenheten inatt. Boring att man ska vara trött just på nyårsafton :-(
Hunnit med att stryka och hänga lite tvätt efter jobbet men nu tröt orken.
Eas har varit här och varit med min son i förmiddags. Han är en riktig kanonkille och Martin trivs så alldeles förträffligt i hans sällskap. Tusen tack Eas för att du är just du och att Martin har dig att se upp till. Han tjattrar fortfarande om vad ni snkackat om idag och han tyckte det var supermysigt!
Blev så sabla förbannad på en person idag. Herregud så egoistiska människor det finns som bara tänker på sig själva jämt. Hatar folk som ska göra lite tvärt emot bara för att dom kan.... Blev så himla irriterad så bägaren verkligen rann över. Dämpades något när jag mötte en person på Unnarydsvägen som bara med ett glatt smil och en vinkning kan göra mig på gott humör. Du är en riktig solstråle Ingela.
Ikväll ska vi en runda till Ekenäs... ska bli urmysig. Ska dock hem igen vid 22:00 eftersom jag inte gillar att hundarna är ensamma på nyårsafton fast dom inte är så rädda för raketer.
Blev så glad att min "nygamla" granne som varnade för att han och hans kompisar kommer skjuta en massa raketer. Bra för då vet man om nu mina hade varit livrädda så man inte lämnat dom ensamma hemma. Mycket mycket trevligt!!!!
Ha det så bra allihopa och extra tack till pappa som skjutsar oss ikväll!!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: