RÅKNA-CITY

Morsan och jag

Idag var planen att morsan och jag skulle fixa en del presenter både inför julen och alla födelsedagar vi har nu i julhelgen också. Vi var uppe med tuppen men blev sinkade av en man... min man... suck! Han skulle hämta sin bättre begagnade lastbil i Värnamo så mamma och jag fick skjutsa honom dit innan vi kunde börja shoppa. Nåja maken var som ett barn på julafton och mamma och jag hann med det vi skulle ändå.
Nu sitter jag mätt och go med en kopp kaffe i handen och njuter av stillheten. Martin är ute och gör en snölyckta som vi ska tända ikväll. Hans krav var att få varm choklad när han kom in så det ska väl gå för sig.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Mamma
skriven :

Tusen tack för skjutsen i dag,och hjälp att välja presenter,nu är jag skyldig dig mycket,både tid och pengar för bränsle,men nu är man färdig med paketen,bara maten kvar att handla,Så tack,tack,tack.I love you.