RÅKNA-CITY

Usel dag

Ja morgonen började skitdåligt. Varit deppig hela dagen och det är inte skojigt. Ja ibland är det så bara.
Knodden fick ont av magkatarren såklart framåt eftermiddagen så det var bara att stoppa i honom en Andapsin och hoppas på att det skulle gå över snabbt. Röd och rälig i halsen är han så nu kan jag meddela att det är höst för det är då hans skit börjar. TUNGT!!!!
Blev på betydligt bättre humör när jag åkte med Martin på fotbollsmatch i Getinge. Dom var superduktiga i båda lagen och tillslut efter kämparglöd så det rök om det blev det två lika vilket var väldigt rättvist.
Gör ju ingenting att det är så kanontrevliga föräldrar som brukar åka med på matcherna så man kan inte annat än bli på gott humör när man hänger med dom. Snackar lite skit och försöker hänga med lite i matcherna också såklart. Tack för idag allesammans!
Väl hemma så är Knodden på tungsint humör. Sitter vid mina fötter och vill bli klappad så jag misstänker det kan bli en tung natt.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: