RÅKNA-CITY

TRÖTT

Ja som vanligt vid denna tiden på morgonen är jag trött. Först var det svårt att somna igår och redan vid 04:30 började stackars Knodden rossla så det var bara att tjoffa in en tablett i halsen på honom och låta han gå ut och beta gräs.
När dom väl kommit in och lagt sig så hör jag Martin rumstera på köket,,, då har han näsblod.
Nu har jag hällt i mig en kopp kaffe men inte sjutton är jag piggare för det :-/

Ska med Kulan till vetrenären idag. Han ska ha rabiessprutan och så ska dom få kika på hans fukteksem samtidigt, ja inte för att dom kan missa det vilket som då det är stort som en handflata mellan skulderbladen. Nu ser det dock torrt och fint ut så det börjar läka så smått.

Bobbe kommer hem ikväll. Skönt det! Hoppas och tror att han ska jobba hemma det mesta av veckan som kommer. Själv ska jag jobba fre, lör, sön och mån,,,, jihooo NOT!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: