RÅKNA-CITY

Mååånga promenader blir det



(Knodden och Kulan sover i snön i vintras)

Har rastat byrackorna idag också. Tar dom en och en eftersom då har man en chans att hålla dom om det skuttar upp nåt djur framför en.
Kulan började jag med. Han var så snäll så. Hoppade och skuttade inte ens när vi gick förbi hagen med får. Duktig vovve är han!!!
Sen mötte vi grannen och då skuttade han upp och gav hemme en präcktig kyss på munnen istället. Urs jag trodde först han bet henne och höll på att svimma men hon sa det var en kyss och så fick hon torka bort slem från sina glasögon. Huuu så dumt! Skämdes över han en aning... tyyp jättemycket!
Sedan var det bara hem och koppla på nästa hund för en liten promenix. Knodden gick också skitfint idag. Luffsade snällt med och verkade nöjd över att få gå med matte ensam.
I en buske skulle han in och nosa men bara ryggade tebax plötsligt och ville inte gå i närheten igen. Jag vågade inte kolla vad det var som skrämde honom så vi gick raskt vidare.

Nu sitter jag vid datorn och känner mig rätt mörbultad i kroppen. Får nog bli vilodag imorgon när det gäller att gå på promenad.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: