RÅKNA-CITY

Inte ett sabla gram

Grrrrr... varför i helsicke går jag inte ner i vikt för????Blir galen!
Ränner runt i skogen som en hottentott och vågen stannar envist kvar på samma siffror. JÄKLAR!
Kan ju inte vara maten heller för jag äter duktigt och fuskar inte. Äter GI-mat morgon middag och kväll men icke att det sker ett jota.
Mäter mig förvisso men även om det hänt lite så är jag inte nöjd :-( Misströstar idag!!!!
Vet att jag bygger upp muskler och vet att det tar tid att gå ner men ändå.... nåt jäkla gram borde man väl gå ner när man lägger om allt så radikalt????

Tips någon????

Nu ska jag kojsa. Malin kommer hit imorgon och ska släpa mig runt i skogarna så bäst att vara utvilad och få bukt med blåsorna på hälarna tills dess.

God natt allesammans!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: