RÅKNA-CITY

Höstväder

Tog Kulan på en fm-promenad i regnet. Inte kallt och inte varmt men man blir sådär äckligt kletig efteråt. URK!
Kulan hittade såklart varenda vattenpöl... till och med en som var så stor att han kunde simma i den. Inte så bra med tanke på fukteksemen så det var bara att starta hårblåsen när vi kom hem. Himla arbete för en promenad på några kilometer.
Nu har jag smort hans fukteksem igen. Ser inte bra ut idag. Varit och fult men imorgon ska det bli torrare väder så då hoppas jag det torkar upp och blir fint igen.
Nu har jag lagt handdukar i sofforna och ska bara slappa fram tills nästa uppehåll (om det blir nåt sånt idag) och sedan är det Knodden´s tur att få gå en liten sväng.



Här är en bild på Kulan och Knodden som jag älskar så mycket. Visar hur brorsorna finner närhet i varandra.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: