RÅKNA-CITY

Hääärligt

Tog på mig gympaskorna och begav mig ut i det fina vädret på en joggingtur. Så bra man mår nu!!! Trodde jag skulle lyckas övertala mig själv att stanna hemma idag då jag jobbar förmiddag men det ryckte i joggarmasken så det var bara att lyda.
Imorgon ska Malin komma hit och rasta mig nu när inte Susann är hemma. Misstänker att takten kommer vara något raskare än när Susann och jag promenerar så vi får väl se... kanske hon får bära mig efter halva vägen. Synd på henne i så fall då jag väger betydligt mer än hon.
Vikte har helt stannat av nu vilket är tråkigt men jag fortsätter att mäta mig och ser ju att det händer saker men inte alls så snabbt som jag vill.
Maken och jag har i alla fall gått ner fyra kilo på tre veckor nu. Himla skönt att vara på G!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: