RÅKNA-CITY

Glada vovvsingar

Vad snälla människor det finns! Såg att en på FB höll på att rensa bland handdukar och badlakan och frågade om hon inte kunde skänka det till mina hundar istället och självklart gick det skitbra. Imorgon åker jag och vovvarna och hämtar... TUSEN TACK!
Även om mina hundar har päls så vill även dom ha det varmt och mysigt i hundgården när vintern kommer och ju mer jag kan samla på mig desto bättre. Mycket slits sönder snabbt, blir smutsigt eller leks med så det går sönder så det är bra att bara kunna slänga det sen och lägga dit nyare saker. Ingen idé att köpa nya fina bäddar åt två Leonbergermarodörer som jag har ;-)
Har du saker som ändå bara ska kastas så hör av dig så hämtar jag.... täcken, filtar, handdukar, maddrasser, mattor, bäddsoffor, kuddar osv osv.

Mitt telefonnummer är 0345-17468

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 bonne
skriven :

har kvar elelementet om ni vill ha det till hundarna i vinter!!!

2 Ellen
skriven :

Vad var det för element?

3 bonne
skriven :

vanligt oljefyllt el element

4 Ellen
skriven :

Vad ska du ha för det?

5 bonne
skriven :

bara att komma och hämta. kostar nada!!!