RÅKNA-CITY

SKÅL och lite annat



Denna skål har min grabb gjort i skolan. JÄTTEFIN! Jag sa att vi kunde ha godis i den och då säger grabben "attans att jag inte gjorde skålen större då"... hahaha!

Körningen idag gick finfint. Alla barnen har varit på gott humör vilket alltid är bra. Trivs skitbra med att köra taxi så jag hoppas verkligen det blir så till hösten med.

När jag kom hem bestämde jag mig för att sopa hela garageinfarten. Har ingen liten garageinfart så jag misstänker jag kommer ha ont både här och där imorgon pga det. Bra blev det i alla fall.
Härligt att kunna börja röja ute igen. Älskar att påta hemma i trädgården.
Årets planer är att hägna in så hundarna bara är på baksidan i trädgården och inte kan springa vid vägen och skälla på allt och alla som far förbi vårat hus.
Sedan ska det planteras lite såklart och Boken vi sågade ner ska grävas upp helt, sten ska läggas och en pergola köpas. Oj det blev mycke men det får ta den tid det tar...

Sonen och jag har lirat lite fotboll. Var jättekul så det får vi göra igen. Bra motion också!!!!

Nu är maten på G... fatts bara meken så kan helgen börja. Ska i och för sig jobba men man hinner ha lite helg också! Hoppas ni alla får en bra helg för det ska jag ha....

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: