RÅKNA-CITY

Nu du Knodden!!!

Har haft problem med Knodden vid hundmöten i det sista nere i byn och har börjar gruva mig för att ge mig ner där jag vet att det kan dyka upp hundar vilket inte känns så bra. Vill ju kunna gå vart jag vill utan att det blir ett sabla ståhej.
Fick ett urbra tips från en Leonbergervänn som sa att jag skulle spruta vatten i Knoddens ansikte när han spänner sig. Grejen är den att mitt hus är fyllt av sådana sprutflaskor då vi haft sådana och "hotat" Knodden med när han velat hoppa på folk som kommit in i huset. Funkar numera att man siktar mot honom med en sådan så fattar han galoppen på direkten.
Ska bli jättespännande att prova detta på Hyltes gator och se om vi kan få han att fatta att hans beteende är fel.
Tusen tack för den superbra idéen Susanne!!!!! Håller dig underrättad om hur det funkade...
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Jonnie jonsson
skriven :

men asså, gud vilken vacker blogg du har :)