RÅKNA-CITY

Doping i Smålandsstenar

Blir så satans sur på kroppen när den inte vill som jag. Imorse när jag vaknade var jag stel som en pinne som vanligt. Duschade varmt vilket inte hjälpte ett skit.... Grrr!
Testade att jogga runt lite innomhus och det kändes inte bra alls. Hur i hela fridens namn ska jag kunna springa med Knodden på hundutställningen i Smålandsstenar imorgon???? Kan inte jag ställa honom så kan vi ju lika gärna bli hemma.
Ska ringa min mamma sen och se om hon har något i tablettväg som kan bedöva mina stela ben imorgon.
Får nog ringa sjukstugan i Hylte på måndag och se vad detta kan vara för något. Nu har jag tagit en Ipren och ska köra en kur hela dagen och se om det kan hjälpa.
Fick en känsla för hur dom med värk kanske har det hela dagarna och hur frustrerande det kan vara när man inte kan göra vardagliga saker eller sånt man tycker är roligt för att kroppen inte lyder en.
Känner mig arg och frustrerad just nu.... bedövar det med kaffe....
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Johanna, Humlan och Bumbi
skriven :

Krya på dej min vän. Aldrig roligt att inte må bra och inte kunna klara dom vanligaste sysslorna. (Jag vet). Håller tummarna för dej och Knodden imorgon. Kram och ha en skön dag.

2 Ellen
skriven :

Tack så mycket Johanna!!!!

3 krle
skriven :

Trevlig valborg, hoppas du har kul kväll