RÅKNA-CITY

MY DOG

I Januari är det dags för My Dog i Göteborg igen. Är sugen på att åka men kan inte bestämma mig för vilken av dagarna som jag ska satsa på. Är inte så pigg på att åka 15 mil enkel vg två dagar i rad så jag måste välja en av dagarna.
Är det någon som ska dit? Vilken dag ska ni i så fall åka?
Har fått en hint om att Marius och Mona från Norge kanske kommer hit till oss och sover över i den vevan. JIPPIE!!! Hade varit så skojigt om det blev av! Är ju så roligt med nya vänner. Säger det igen: Fantastiskt att en hundras kan binda samman människor så man får vänner för livet!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 susann
skriven :

Ta husvagnen med dej o gå båda dagarna !!

2 Lena
skriven :

Jag följer gärna med bara jag är ledig, hade mycket trevligt sist, men tar nog med mej egen mat isåfall hahahahahha ;D

3 Ellen
skriven :

Men Susann det är i Göteborg mitt i vintern. Kan väl inte campa då heller!!!! GALNING!