RÅKNA-CITY

Ljungby here I come

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 07:00 så jag kan sticka iväg och hämta Jennifer och Maria och sedan styra bilen mot Ljungby.
Hoppas på en fin dag vilket det verkligen ser ut att bli väder mässigt. Så skönt! Tar ju alltid lite på stämmnngen när det regnar.
Har tagit på mig min enda klänning dagen till ära. Fattar inte varför tvättmaskinen gjort den så liten i armarna bara?! Hahaha men det skiter jag i för på skulle den. Tänkte kolla om den för tur med sig eftersom jag hade den i Malmö sist på utställning och då gick det bra. Ska ha mina stövlar också som även dom krymt lite,,,, men vad gör man inte för att vara fin?!
Allt i väskan är packat också men den känns ovanligt lätt men kan inte komma på något som jag absolut måste fylla den med,,,, hmmmm? Nåja inget livsviktigt antar jag.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 jenna♥
skriven :

Vad tycker du om min nya header och design? (a)

Kom ihåg att det är Jenna vi pratar om, och jag gillar att vara i extrem i färgerna :)