RÅKNA-CITY

Leeedig

Sådär nu var det helg och hör å häpna.... JAG È LEDIG heeela helgen. Helt underbart alltså.Jag har sett så fram emot denna helgen så ni fattar inte. Behöver den så väl känns det som också. Jobbar ju inte mycket varje dag (halvtid) men jobbar alla dagar förutom varannan helg då jag är fri.
Körningen idag har gått jättebra. Var lie meckigt med en lämning i eftermiddag men det löste sig tillslut. Ingen visste vart den stackars tjejen skulle bli av... funderade nästan på om jag skulle behöva ta med henne hem en stund hahaha!!!
Nu sitter jag och maken vid varsin dator med en gin och tonic. Han sköter arbetet och jag uppdaterar bloggen.
När jag kom hem var syster med familj här. Ena tösen var trött och grabben var ledsen för att morfar hissat upp deras bil på liften i verkstan. HAHAHA!!!! Ja se kids...
Ha en bra jobbarnatt syster!!!!!!
Imorgon funderar jag på att åka på marknad i Smålandstenar. Tror jag ska ta med hundarna på lite socialträning och gå och köpa lite marknadsgodis. MUMS!!!!
På söndag är det inofficiell utställning i Ljungby. Jag ska ha med mig Maria och hennes dotter dit som ska ställa hund för första gången. Hoppas det går jättebra för dom och att dom tycker det är roligt så dom vill åka med fler gånger. Är ju så roligt att ha någon att åka tillsammans med och som är lika insyltad i utställningar som jag blivit.
Ha en underar heg allesammans!

OBS!!! För er som läste om den lilla blandrashunden som behövde ett nytt hem kan jag lugna er med att den har blivit omplacerad till ett nytt hem i Lagan. Hoppas det blir kanon för henne där.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 susann
skriven :

Va skönt att det löste sej för lilla vovven :)



Men hörrö´du ... inget marknadsgodis väl .....