RÅKNA-CITY

Härliga måndag

Måndagar har blivit en bra dag sen jag bytte arbetsuppgifter och började köra taxi. Trivs så bra med mina "barn" i bilen, arbetstiderna och såklart bilen. Kör en vovlo med en massa hästkrafter i vilket är bra mycket roligare än att köra min minibuss.
När jag avslutade min runda på morgonen åkte jag hem till Maria och så gick vi en runda. Susann hade fullt upp idag så jag får väl försöka släpa ut henne imorgon istället. Är så skönt att ha tagit en morgonpromenad... man vaknar till.
Väl hemma så var äntligen min rörkrökare här. Oj så efterlängtad han varit. Hoppas att alla dela är med nu så vi får varmt och skönt i huset från och med imorgon och att jag fixar att elda utan att sätta hela skiten i brand.
Ha en bra vecka allihopa.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: