RÅKNA-CITY

Härliga lördag

Åhhh idag sov jag ända tills halv nio, nåja var uppe en runda vid halv sex för att släppa ut Kulan så han fick kissa men kunde gudskelov somna om sen. Dödsskönt att vakna utvilad för en gångs skull.
Åt fukost med Bobbe och Martin vilket inte heller är så vanligt numera. Gott att kunna sitta i lugn och ro på morgonen och prata.
Vi åkte till Smålandstenar för att gå på marknaden men den var verklien ingenting att ha. Var mest begagnade saker och ingenting mer så ni som inte var där... NI MISSADE INGENTING!!!! Blev inte ens marknadsgodis... vilket är helt otroligt med tanke på vilken godisråtta jag är. Vi hade Knodden och Kulan med oss och dom väckte desto mer uppmärksamhet. Tog oss en bra stund att ta oss från punkt A till punkt B med dom i släptåg. Alla skulle fram och fråga om rasen och klappa. Mina två fyrbenta vänner tog det hela med ro som dom brukar och luffsade snällt med. Inget som kunde rucka deras sinnesro.
Åkte en snokarrrunda i byggden sedan och kikade på hus, fina trädgårdar och annat skojsigt. Mysigt att bara sitta i bilen och lyssna på bra musik och prata.
Köpte ett par innegympaskor till sonen i Skeppshult. Jättefina och kostade bara 219 kronor.
Nu har vi käkat och pojkarna har åkt för att fiska. Jag ska ta och fräsha upp Knoddens päls inför utställningen i Ljungby imorgon. Håll tummarna för dunderfint väder och kanonresultat för det behöver vi!!!! (Fortfarande nedlagna efter Motala´s utställning där vi slutade med en slät 1:a)
Är det någon som har eller vet om en BMX-cykel till salu? Kontakta mig i så fall för Martin är sugen på en sådan.
Vill önska Marina Björnbrink all lycka till med lilla Flax som flyttat in hos henne idag. Han kommer få det så bra med sin nya mysiga matte och sin nya storebror Bobbo! Hoppas på att få möta denna Leonbergerpojke på torsdag på hundkursen i Reftele... LÄÄÄNGTAR!!!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: