RÅKNA-CITY

Dåligt uppdaterat

Ja som ni ser så har det varit dåligt med inlägg i det sista. Beror delvis på att livet varit rätt trist i det sista och så har jag inte haft några speviella sensationer att skriva om och sedan har inte tiden eller lusten funnits där heller.
Är på macken och jobbar denna helgen. Känns bra att komma hit men man blir snabbt ringrostig.
Martin har spelat fotbollsturnering i Skeppshult idag. Dom var så duktiga allihopa och lagandan och kämparviljan fanns där. Dom vann en match och förlorade två.
Pannan  är installerad men ändå så är Bobbe där ute och grejar på varje ledig stund. SUCK! Nu är det visst nåt läckage och däremellan skulle skiten tätas. Ja fungerar gör det i alla fall vilket är underbart. Mina stackars hundar ligger och flåsar där hemma i värmen.
Sara bor ju hos oss numera. Var smånervös för att få hem henne efter två år hos sin mamma men än så länge fungerar det bara fint. Idag när jag kom hem så hade hon tömt diskmaskinen... Tack Sara!!! Så skönt att slippa göra allt hemma. Ska nog fungera det här med om bara vi båda vill!!!!!!
Passar på att gratta min kompis Maria som fyller år idag. Hon är en kanonkompis som jag kan prata om det mesta med. Hoppas hon får en riktigt bra dag!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 susann
skriven :

Ja jag håller med, dålig uppdatering. Man väntar ju sej ett nytt inlägg varje gång man tittar in här .....

2 Anna Panna
skriven :

Kul att killarna vann en match! Det är ju inte alltid man känner för att skriva, men that's life!

3 Maria
skriven :

Tack så hemskt mycket Ellen! Du e en underbar kompis.