RÅKNA-CITY

Torup tur och retur

Skulle köra en tjej till Torup idag och den resan tog en timme fram och tebax från Hylte. Precis utanför Torups skola tog det tvärstopp när vingarna till ett vindkraftverk skulle fram. Först var jag och tjejen superirriterade men efter ett tag var vi förundrade över dessa gigantiska vingar. Inte klokt så stora dom var. Fattar inte hur dom har lyckats transporter dessa ända dit och sista biten är det backigt och krokigt på smala grusvägar... mycket imponerande faktiskt.

Imorgon ska vi på "Halv åtta hos mig" hos Malin. Hon är sista tjej ut så imorgon blir det final minsann. Ska bli kul att se vem som vinner trisslotterna som vi lagt i potten varje gång. Är säker på att det inte blir jag då jag hade vissa enklare inslag i min meny och att efterrätten var stenhård.... typ skorpkvalité. Nåja kul som attans har vi haft alla gångerna och jag hoppas vi kan göra om detta igen.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: