RÅKNA-CITY

Älgar och lite annat

Ja igår drog den berömda älgjakten igång igen. Massa karlar (till mestadels i alla fall) kutar runt i skogen i sina dyra kläder från Lantmännen. Man vet inte vart man ska hålla till med hundarna just nu. Har dock bestämt mig för att våga gå på skogsvägarna i alla fall. Det får dom bara ta helt enkelt. Däremot vågar man sig inte in i skogarna för vem vet om den gammle gubben med synfel uppenbarar sig och skuter en i röven.
Gått med Leffe idag. Gick en runda på lite över en halvtimme så nu är man mör i benen igen. HÄRLIGT.
Lagar mat nu. Idag blir det karréskivor.... mums. Skippar dock potatisen och såsen (suck) och ska äta en grov fralla till istället. Är dock inte hela livet för dom smaskiga frallorna (från macken) är faktiskt helt okej.
I eftermiddag ska jag först köra till Gislaved en runda och sedan ska jag med sonen till optikern i Torup. Får se om han kan ge oss något svar på varför grabben har så mycket huvudvärk.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Skogen är härlig. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)