RÅKNA-CITY

Månda morron är tung

Jahapp så var det måndag igen. Veckorna går i en rasande fart nu innan jul och man börjar så smått känna stressen inför julen komma krypande. Vet inte hur jag ska få tid över eller pengar till julklappar i år men det ska väl lösa sig som alla andra jular antar jag.
Fin solig men kall dag idag. Fått börja starta rutten med taxibilen lite tidigare pga väglaget.
En halt hund just nu (Kulan) och en med magproblem (Knodden) så inga promenader just nu. Blir inga joggigturer heller då mina skenben fortfarande är helt slut. Testat ormsalva några dagar men känner ingen skillnad tyvärr.
Lite yr idag. Märkte det när jag kom hem efter första turen. Mycket otrevligt. Trodde kaffe skulle hjälpa men icke.
Ikväll blir det att grilla kerréskivor på elgrillen och göra en potatisgratäng. MUMS!
Ha en bra dag allihopa!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Malin
skriven :

Tråk att det inte hjälper!!

Men på fredag kan jag o suss kanske testa lite akupunktur??

2 Anna
skriven :

Stackars er! Hoppas att det går över snabbt!