RÅKNA-CITY

Gardinbyte inför julen

Hade ju inte tänkt att vara duktig i år och byta gardiner men för Martins skull så bara måste det bli julstämning så trots att jag precis fått fina nya gardiner av mamma så plockade jag ner dom idag och satte upp röda istället. Blev riktigt mysigt.
Ikväll har jag tänt lite ljus och ska snart ta mig ett glas av något stärkande och bara njuta av fredagskvällen.

Hade ett samtal med en av mina hundvänner i fm och det är så skönt att prata med en likasinnad angående mina hundar som ni nog förstår är mer än bara en hund hemma hos mig. Tusen tack Marina för en mysig pratstund. Betyder så mycket för mig att du finns där!!!!
Hoppas föresten du får en bra namnsdag imorgon!!!!!!

För övrigt har det varit en bra dag. Körningarna har gåttt bra och jag slapp undan snön som uppenbarligen tänkt dimpa ner nu... Grrr!

Jobb i helgen på macken så jag vill önska er alla lediga en riktigt mysig helg!



Såhär blev det i vardagsrummet. Inte dom mest moderna gardinerna men juligare än dom förra.



Såhär blev det i den andra delen av vardagsrummet. Enkelt och smidigt.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Jonnie
skriven :

Åh va duktiga vi e här då :)