RÅKNA-CITY

Frukost

Idag bar det av till Malin på frukost. Gud så mysigt att bara sitta tillsammans med någon och äta och prata.
Frukosten var jättegod!!!!
Tusen tack Malin för maten!!!!

Funderade på om jag ska bjuda damerna på brunch nästa gång. Någon som har förslag på vad en sådan ska inehålla så ge mig gärna några tips.

Skulle precis skriva att min chef är bäng i bollen efter en dispyt vi hade i telefonen men när hon ringer upp efter fem minuter och ber om ursäkt så är hon fa-an i mej den bästa chef man kan ha. Man måste få tjaffsa och bråka men man måste också kunna be om ursäkt och det kan hon. Tror det är extra viktigt när man är många fruntimmer som jobbar på samma ställe.

Ikväll ska jag på informaionsträff i Torup om dom nya utställningsreglerna som börjat gälla nu. Kommer nog inte fatta ett smack eftersom jag knappt kunde dom gamla men ska i alla fall försöka.

Hundarna har varit inne några timmar imorse... det är första gången på något år som jag vågat lämna dom innomhus och det gick riktigt bra. En Biltemakatalog gick på något konstigt vis sönder men det är också allt. Skönt för då vågar jag nog lämna dom innomhus fler gånger någon timme om det är riktigt kallt ute som det var imorse.

Ha en skön tisdag på er!!!!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Malin
skriven :

Tack för sällskapet!!

2 Susann
skriven :

Riktig hotellfrukost blev det ju .. mysigt o gott !



Brunch = Några goda pajer, pannkakor, sallad, bröd, en massa pålägg, frukt, muffins, juice, kaffe....vill du ha mer förslag ????? haha...

3 Susann
skriven :

Skrev precis ett långt förslag på brunch .... men vart tog det vägen ???????

4 Ellen
skriven :

Gulp.... paj är jag bara sämst på, men det andra borde jag kunna fixa. Hmm....

Får se om jag kan ordna nåt som kunde passa damerna!!!

Är så mysigt att umgås med er! Kram på er mina girl´s!