RÅKNA-CITY

Vill inte komma

Har två stora tjejer som inte vill komma och hälsa på i Råkna. Sååå tråkigt det är! Bobbe blir skitbesviken varenda gång såklart. Tydligen har dom fullt upp jämt och allt och alla går före... pojkvänner, fester och kompisar.
Minns att det var sura miner när vi bestämde oss för att dom skulle dela rum eftersom dom bara skulle komma varannan helg men inser nu att det verkligen inte hade varit befogat att ha en hel övervåning bara för dom när dom enbart är här nån dag varje månad.
Känns surt när dom kan tycka att dom inte får vara en del av familjen och besluta saker men när man aldrig är en del av familjen så kan man heller inte räkna med att vara med att ta beskut som rör oss här.
Nåja så är det och man kan inte och vill inte tvinga hit dom heller. Känns så tråkigt bara att det ska vara såhär men samtidigt ligger bollen hos dom. Vi kan ju knappast åka till Katta och bo varannan helg för att träffa dom.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Emma
skriven :

Jag kan inte rå för att jag ska bort denna helgen? Annars hade jag kommit..

2 Ellen svarar:
skriven :

Nä det är alltid något!

3 Emma
skriven :

ja men denna gången kan ju inte jag hjälpa att vi ska bort eller hur?